Sidor

onsdag 24 februari 2016

Kläder..

..till våren. Så mycket snyggt. 
Längtar efter att ta bort tjocka jackor stora mössor och vantar nu.

Vill ha en hel del. Men har också ganska så mycket redan.
Är noga med att sortera och försöka hänga i färg. 
Annars så lätt att glömma bort vad man har.

Blivit inspirerad av Pinterest snygga bilder.
Kan sitta och gräva och kika på bilder länge.

Vår för mig är kappor. Jeans och jeansjacka. Dock inte ihop. Nix. Går bort.
Gröna byxor. Så snyggt.
Gärna kamouflagefärgade.
Vita byxor.
Kjolar och klänningar. Långa helst.
Vit/blå randiga toppar. 
Skjortor och kavaj. Nice.
Älskar kavajer..
Och kostymsbyxor gärna med lite grenhäng. Aj så snyggt.

Sneakers eller ankelboots och sandaletter med klackar.
Stora sjalar och roliga väskor. 
Gärna med färg tex röd väska. Läckert.
Me like...

Här kommer ett litet axplock från vad som kommer finnas i min garderob.

Nu ska jag och min äldsta son Erik fixa lite. Han kom hem från en oförglömlig resa i bagaget igår. Sydamerika.
Vilka bilder. Underbart.
Hem till snö och kyla. 
Sedan kommer herr målare med färgprover till mina köksluckor. Spännande. 
Under tiden jag är här och skriver så ligger jag på spikmattan. Skallebäng och värk, yrsel. En kass dag fysiskt men vet Ni...livet är underbart. Så är det.
Jag har dom finaste runt omkring mig.
Kärlek❤️ Är så glad för det.
Till helgen väntar en rolig resa.
Berättar mer sedan, ska bli så kul.

Låt dig inspireras av bilderna. Kram

















2 kommentarer:

  1. Snyggt Eva....vill ha allt!
    Hoppas du känner dig bättre imorgon
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst längtar man till tunnare kläder.
      Tack. Kram❤️

      Radera