Sidor

lördag 12 mars 2016

Lördag..

..igen. Nu går veckorna snabbt.
Jag börjar dagen med en kopp te, i pyjamas.
Lugnt och stilla.
Skönt. Har mått dåligt i stort sett hela veckan. 
Jobb menieres har gjort sig påmind. Vilat mycket. Tränat nån dag. Annars kännt mig trött och illamående och har inte orkat så mycket.

Hoppas på lite sol i dag. 
Fika med vänner står på agendan..och nu längtar jag vansinnigt efter lätta kläder. 
Sitter och kikar igenom Pinterest och tidningar.
Och känner helt plötligt för rött. 
Röd väska gärna lilla godingen Chanel, har en sån jag knappt använt.

Har alltid varit förtjust i väskor och har verkligen en hög av olika modeller och storlekar.
Men det konstiga är att man använder oftast samma. Man skaffar sig en favorit. Så är det.
Och tänk när man kan dra på sig sköna lätta sneakers eller sandaletter med klackar...snyggt. 
Måste rensa och gå igenom vad jag har.
Mina ponchos, kavajer..min Busnel kappa, ja alla mina kappor. Snart är det dags.

Här en inspiration av kläder och skor...ett annat galet stort intresse jag har. 
Vågar knappt räkna alla skor och stövlar som finns här hemma...många iallafall. Och alla scarfsar, sjalar..oj ligger överallt. Har många. Men så kul.

Det är dyrt att vara kvinna. Håller ni med. Man borde få nån form av bidrag...bra idé va? 
Om det finns ett parti som tar fram den frågan kommer jag absolut rösta på dom. Hihi..
En kille har några brallor en jacka par lågskor..ungefär så. Hmmm
Vi ska ha så mycket mer runt om. Smycken, väskor ja ni vet själva. Kostar en del.
Tänk så synd om oss. För att inte tala all smink, nagellack, lösögonfransar....

Nåväl. Lördag..njut av livet och varann. 
Massa pussar och kramar från mig..
Och glöm inte av mello ikväll..spännande.
Kram❤️


















Kram från mig. Ta hand om Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar