Sidor

torsdag 3 mars 2016

Tjena..

...på Er. 
Nu håller vi tummar och tår och hoppas på att detta inlägg funkar att ladda upp.
Jamen..blivit halvt knasig över ny uppdatering och strul på telefon där jag gärna bloggar ifrån. 
Måste ju veta hur man gör och komma igång med det igen härigenom.

Blir inte ni tokiga på teknikstrul?
Annat var det förr..när man spela spel, kikade på ettan och tvåan på tv, hoppa hopprep och lekte med..kottar i skogen typ..hmm hihi. 
Kanske inte riktigt. Men ni förstår.

Har man inte telefon igång och nära sig så får man panik. 
Funkar inte teven med alla hundraelva kanaler så river man sitt hår.
Och strular datan..ja det ska vi inte ens prata om.
Skogstokig. Hjälp.

Min data funkar alldeles utmärkt.
Med vill ha båda möjligheterna att kunna blogga instagramma och facebooka på alla ställen.
Suck..vilket i-landsproblem va?
Överallt ska man synas och hänga med på.
Jo men jag gillar det. Sån är jag.

Och apropå synas så får ni snart under vår/sommar se min lägenhet i någon inredningstidning.
För snart ska här plåtas.
Väntar frenetiskt på mina nya snygga köksluckor sen kommer ett reportageteam hit. Spännande.

Har varit med förut vid flera tillfällen. 
Då vi bodde i huset.
Inget märkvärdigt så men har man intresse och får förfrågningar såklart jag ställer upp.
Gör mig glad att folk får upp ögonen över mitt hem. Så visst visar jag gärna upp det. 
Kanske tipsar om styling och färger..ja vad man nu vill veta.
Ett intresse som jag har och kommer säkerligen alltid ha.

Så nu vill det till när jag skrivit så mycket text att allt
går i lås...annars jäklar. 

Hemma hos mig denna kalla ruggiga dag.
Är ofantligt trött och haft värk i kroppen. 
Lite värme nu skulle inte skada.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar