Sidor

tisdag 19 april 2016

En...

...paus från målningen.
Målar lite lister.
Allt är nytt och egentligen fint. 
Men fräschar upp inför en kommande plåtning hemma här i lägenheten.
Och för min egen del.
Bara jag som ser kanske men jag är sån.
Passar på då jag har en ganska bra dag idag.
Varit aktiv hunnit med viktiga saker. Så då är det bara att köra på liksom.
Väntar på elektriker som ska fika armaturer runt diskbänk också.
Så ja fullt upp. Bäst att hålla ångan uppe.

Igår hade jag en menieres-jobbig dag. Helt färdig och ville bara sova hela dagen. Illamående kass.

Hinner inte äta nån riktig mat nu. Så fixar lite snabbt en smoothie och tar lite frukt.
Ikväll middag blir det torsk i ugn.
Nu fortsätta med målning. Penseln ligger och väntar.
Kram på Er.



Fruktstund hos mig.




Kommer ha ingefära på torsken och köra en lite asiatisk touch. Gott.


Och till det svartkål..inte grönkål. Nån som har testat?


En smoothie nu av kiwi..


..fryst mango, kokosmjölk , som funkar lika bra till kaffet istället för mjölk.


Citron..mix mix.


Ser inte mycket ut för världen. Men det är bara att dricka. Mättnar åtminstone lite.


Kallt och blåsigt idag. Trots att solen varit framme.
Ses och hörs. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar