Sidor

tisdag 5 april 2016

God..

...natt denna dag i april.
Känner mig alldeles grå..bara för att det är så grått ute.
Trist väder.
Nu vill vi ändå ha lite sol känner jag..

Sugen på lite nya kläder och ska ner till stan för att kika på brallor..eller nåt annat "kul".

Har fastnat för hängbrallor..ni vet med grenhäng.
Väldigt osexigt kan tyckas. 
Antingen gillas det stort eller så inte.

Jag hitta skönaste mysigaste byxorna på nätshoppen och butiken 



Finns i massa färger och former. 
Snygga både till höga klackar, sneakers eller boots.

 
Mer inspiration kommer här..


Riktiga hängisar..




Coola kostymsbyxor...


Army..gillar grönt.


Och grymt snygga mönstrade brallor..
Snyggt. 
Ha det gott. Kram från mig.

1 kommentar:

  1. Ser ju bekväma ut! Själv har jag fallit hårt för kjol av alla klädplagg, så hårt att byxor känns obekvämt; )Dock kanske jag ändrar mig och blir hardcore byxälskare med tiden för det brukar gå i cykler med vad jag gillar! Annars dessa hängbyxor får mig att tänka på plagget med kombinerad kjol och byxor ihop lite! Ha en fin helg Eva <3

    SvaraRadera