Sidor

söndag 24 april 2016

Tjena..

..alla där ute.
Vilken helg jag haft...mmm..så kul. Underbart.

Träffat mina älskade vänner och bara...njutit av att jag har möjlighet och denna lycka att jag har så fina vänner.
Jag och min "inneboende" son Erik har för övrigt slappat, spanat tv..hockey..nånting...fråga mig inte...
Hör hur Erik ropar och skriker och vad det menas med det vet jag inte alls.
Min son som är så otroligt sportintresserad..
Edvin min lille..hmm..stor nu hela 17 delar inte brorsans intresse.
Där är jag och Edvin mer lika.

Musik, film och ja..dom är som dag och natt.
Ungefär vad jag tror syskon är mest.
Olika.
Så är det med min bror och jag också.
Hur är det möjligt..är vi syskon?
Är mina pojkar syskon..haha. Såklart.

Men och andra sidan vilken tur.
Som mina pojkar...aldrig bråkat om bollar, puckar, tennisracket..ja ni förstår.
Nix Edvin plingar och lirar på sin/sina gitarrer och sjunger..åtminstone sjungt.
Medan Erik sitter och krollar all hockey och fotboll...jäsp..rena sömnmedlet.

Bara att sitta och göra nåt annat under tiden då han bor här på helgerna.
Får liksom stå ut. Allt funkar. 
Bara grabbarnas sällskap betyder mest i hela världen.

Som sagt. 
Varit på middagar både fredag och lördag.
Tack fina Pia för god mat och...trevligt sällskap i fredags.

Igår ett stort tjejgäng hos gulliga Rakel.
Super-duper-kul. Jösses vilken kackel. 
Och massa skratt.
Vilken energi ni alla ger mig.
Tänk att all mys och träff med vänner betyder så otroligt mycket. 
Bästa medicinen.

Idag en regning..snöig..haglade dag. Men nu skiner solen.
Vevat ner min markis och har öppen balkongdörr.
Sicken tur att jag har kvällssol...bästa läget, bästa balkong/altan.
Mysig söndag.
Puss och kram på Er❤️
Glöm inte krama varann lite extra..även idag. Kram.


Mitt hem denna söndag.




Lampa från The Sofa Store.




Som alltid ..en kopp te. Kan inte leva utan.


Finaste brudarna igår. Tack för allt. 
Skrattat så jag känner av magmusklerna..som jag inte trodde fanns idag.
Att strypa en kompis..stod på agendan igår..hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar