Sidor

torsdag 26 maj 2016

Ja..men..

...hallå. 
Ett nytt inlägg. Så här tätt inpå det andra.
Ja. Kan inte låta bli.
Tackar och bugar för att ni läser och hänger med...förstårs.

Men måste bara dela med mig av mina känslor inför vår och sommaren, vad jag tycker och tänker just nu.
Låter det luddigt?

Men på riktigt. 
Har ni sett alla blommor? 
Doften av nyklippt gräs, blommor, syrener...

Vet inte om det har med ålder, tid att göra.
Sällan jag tänkt på det tidigare...nej, möjligtvis tantvarning här...haha..
Kanske har trots med mognad..okey, ålder att göra.
Kan vara så.

Men bara den korta promenaden till stan, city finns mängder av träd, buskar som blommar. Så fint.
Alla dessa "ogräs" till hundkäx som växter vilt..så vackert.
Plockat och doftat. 
Njuter och tar in alla intryck. Vet inte vad som hänt. Mer ser verkligen allting just nu.

Vilket underbart vackert land vi lever i.
Sverige är helt otroligt. Så enormt fint, rent, grönt.
Våren, fantastiskt årstid.

Så mycket jag tänker på som hänt under ett års tid. 
Blir både rörd, ledsen och glad för över livet och känslor jag känner. Blandad kompott givetvis.
Upp och ner. Som så mycket annat.
Inget är lätt. Många hinder på vår vägen.

Men nu myser jag..som så ofta med tända ljus och nyplockade blommor inne.
Inte nog med det..
Nytvättade, manglade lakan. Och fräscha handdukar.
Doftar underbart här hemma. 

Idag har jag haft världens bästa träff..
I'm in love....
Säger bara Sixten. Var har du varit hela mitt liv?
Liten, knubbig..men ack så charmig. Alltid lika glad.
Hmm..
Sixten söt som socker..ett år gammal med sin gulliga mams Emma. Tack för en mysig lunch och eftermiddag.

Imorgon dags för girlsnight..träff med tjejerna.

Kraaammm❤️
Ta hand om varann. Glöm inte det.
 

 

 
 
Home sweet home.
 

 

 

 

Min nya kille, blink blink..Sixten. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar