Sidor

torsdag 30 juni 2016

Hej..

..på Er alla.
Denna vecka har gått med rasande fart.
Redan fredag imorgon.

Veckan har gått åt till träning. Simmar en del. 
Inhandlat hantlar som jag kämpar med. Kanon.
Kört både jogging och power walk. Vill hålla igång

Träffat vänner..sett på fotboll. Javisst.
Haha..så mycket jag sett på fotboll under sista veckorna har jag inte gjort under alla mina år.

Men vad gör man inte när ens vänner gärna vill glutta tv och se den runda bollen som sparkas frenetiskt mellan vuxna karlar.
Under tiden har jag kokat kaffe, plockat fram chips och fixat mat. 
Duktig och snäll värdinna som jag är..blink.

Jag mår mycket bättre nu. Tänker på mina många dagar jag tillbringat på sjukhus.
Ska tillbaka på återbesök såsmåningom.

Och framför allt..Edvins papper är klara inför studierna i USA.
Nu ska vi bara till Amerikanska Ambassaden.

Så...allting löser sig så bra.

Jag är nöjd, alla är glada och det är medvind nu.
Positivt tänkande och glada miner så blir allting bra för det mesta.

Igår var jag Pia, Pontus och hans lilla hund Romeo på stan. Bra kompisar, intog en lunch i värmen.
För här har vi haft bra väder i stort sett hela veckan.
Idag däremot kunde det allt vara några grader varmare.

Ska snart göra några ärenden på stan. Ska bara...
...först. Alltid nåt som kommer emellan.

Puss och kram.
Glöm inte att kramas lite extra idag...just för imorgon är det fredag.

 
 
 

Mat och trevligt sällskap på stan. Romeo vaktar.
 

Igår kväll mys på min uteplats.
Jösses så jag trivs här.
 

 

 

Lampslingan var ett bra köp. Från Ica Maxi.
Mysigt. Tillsammans med ett gäng lyktor förstårs.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar