Sidor

tisdag 7 juni 2016

Hello..

..boys and girls.
All ni där ute nånstans.

Jag..har iallafall haft fullt upp. Såklart. Haha..
Men verkligen. 
Tro inte föralldel att jag pillar naven och puffar kuddar jämt. Never ever. 
Nej nej. Nej.

Vill inte, behöver inte berätta exat vad jag gör. 
Det är det som är tanken. 
Är nu nyfikna får ni maila.

Som så många andra bloggar blir jag påhoppad. 
Ser så många som måste "försvara" sitt bloggande och sitt Instagramande...även Facebook,
Säger det åter igen. 
Varför vara så nyfiken...med negativa toner till någon.
Ni som är negativa till Allt, 
får ingen respons från mig. 
Och jag har ingen som helst krav på att jag måste leva upp till Era måsten, nyfikenhet.
Aldrig.
Jag är stark. Så stark.
Vet precis hur jag har det. 
Om ni bara visste.
Yes. 

Mår kanon. 
När allt flyter och solen skiner...hi.
Och självklar då regnet faller ner. Japp. Älskar regn. Sån är jag. Japp.
Som sagt. Svarar gärna på mess, mail. 
Och som bara jag är, 
glad i sinnet och positivt till det mesta. 
Positivt tänkande. 
Så enormt glad över att finnas här och nu. 
Njuter av livet, sommaren och att bara vara.
 
Nationaldagen upplevde jag bland annat med mina fina vänner.
Ni äääär för goa. Mysig dag på alla dess vis. Tack Ni. 

Idag har jag varit på möten, haft fullt upp, och är just nu så trött. 
Snart midsommar...vad händer då?
Vi är ett gäng tjejer som vill åka till Varberg, Falkenberg..Haparanda..haha..
Förslag..maila mig evalevabo.blogspot.com

Nu nattinatti.
Hörs och ses mina vänner.❤️
Var glada...tacksamma. Ni vet..😊 kram.
 
 
En lat dag hos mig. Trött, frukt och te hos mig.
 

Egyptisk bomull från Zebra Colletion. 
Rosa, vitt och grått. Lampa och sängbord från Kartell.
Stor oljemålning från Konstlagret.

Dagens smoothie. 
Hallon, kesella, citron, färsk ingefära, mix mix slurp.
 
 
Mysiga kvällar. Smart med solcellsbelysning.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar