Sidor

lördag 4 juni 2016

Tjena..

..er denna underbart fina lördag. Solen skiner..Eva är glad. Tjofaderittan..
Och jag tror många med mig är riktigt glada idag. Tänker på alla fina studenter.
Dom är säkert väldig nöjda idag, efter gårdagens utspring. 
Som jag skrev tidigare så när man tänker tillbaka känns det som igår. Minns allt..nästan.
Alla förberedelser, champagnefrukosten, kortegen, vännerna, festerna i dagarna 3.
Och verkligen..balen. Magiskt kul. 
Vilken energi man hade.
Tänk om man kunde få lite av den idag.
Efter studenten flyttade jag hemifrån. Jobbade på alla möjliga ställen. Det var tider det.
Galna upptåg och fullt ös...precis som i dagsläget...haha. 

Igår var det skjutsande och fix med äldsta sonen.
Studentfirande och senare på kvällen bjuden på mojsig fest hos bästa Pia. Tusen tack för allt my girl. Puss.Mycket fnitter och roliga diskussioner.

Vi är galna när vi kommer igång.
Vi fick sushi och jordgubbar mumsfilibabba. 
Ljummen kväll.
Tänk att man kan sitta ute en svensk sommarkväll till midnatt, efter midnatt i bara linne. Underbart.

Idag då. Stora sonen gick upp redan vid 7 för avfärd till Göteborg och Hååååkan Heeellström.
Tror ni han var taggad?
Kommer bli folkfest och party hela natten.
Mamsingen skulle följt med...hihi..not.
Tror faktiskt att jag hade fått det, kanske.

Nej jag håller mig till tvättstugan, matbutiken idag. Åkt omkring gjort ärenden här och var och varit hos bästa mams och paps. Bilen har gått varm.
Mina päron är piggelina, väldigt, för att vara "lite" äldre. Har koll på allt och stort fan av Håkan.
Så nu hoppas jag på många bilder från Götet ikväll.

Yngsta killen är hos kompis med familj några mil från Skövde. Gottar sig vid vattnet och äter dundermat kan jag tänka mig. Grillas väl för fullt där.
Så grabbarna kommer tillbaka i morgon.

Jag ska stöka klart, bädda rent och vika tvätt. Är inte sysslolös. Och njuta på min uteplats se solnedgången, ungefär så ser min dag ut.

Ha det gott. Och krama varann lite extra. Det är ju iallafall lördag vetja. Puss❤️
 


Mysig kväll hos Pia igår.
 
 
Bästa jag vet...sushi. Mums mums.
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar