Sidor

lördag 25 oktober 2014

Alltid..

...lika roligt när nya butiker öppnas i stan.
Nu några stycken på mycket kort tid.
Så igår tog jag mina lurviga och mötte upp Pia för en fika.
Sen drog vi oss vidare för att kika på den lilla nya butiken som vännen Malin med sin sambo Oscar slagit upp.
Häftig miljö, mörkt och ombonat.
Bra gjort Malin och Oscar.


Jag och Pia känner och klämmer på allt.
Lite smått nervösa Malin och Oscar som fixat till sin mysiga butik. Grattis!
Dessa lampfötter tog jag med mig hem. 2 stycken. Fint med bara stora glödlampor.


En van och glad shoppare som aldrig ! kommer ut utanför en butik utan En kasse...Pia.
Klart en annorlunda butik. 
Liten yta men mycket att se.

Efter en afterwork med mat och dryck vandra vi hem och kikade på Idol.
Hmm suddig bild...mannen tog nog 10 bilder...alla lika suddiga. 
Får skicka han på fotokurs tror jag. Haha


2 kommentarer:

  1. Mys mys......
    Alltid lika roligt o titta in i nya butiker!
    Kram o trevlig helg
    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det kul med nya butiker. Kram på Dig.

      Radera