Sidor

torsdag 28 maj 2015

Längesen...

...går igenom en jobbig stressig period nu. Fullt upp. 
Dessutom inte på mitt bästa humör. Ledsen och rätt deppig faktiskt.
Man får lov att vara det i min situation.
Inget konstigt.
Iallafall så flyttar jag nästa vecka. Spännande.
Ska börja med ordna med målare och elektriker..sömmerska som ska sy fina gardiner.
Har allt i huvudet.
En sak är säkert iallafall. Sovrummet ska få sig en omgång färg.
Är sugen på blått..djup skön blå färg.
Passar till det mesta.
Annars håller jag mig till vitt på väggarna och lägger till färg i kuddar och annat.
Tar gärna emot tips på färgkoder.

Nån som vet hur man får "fläckig, svampig vägg" som bilden här...så snyggt. 
Vill verkligen ha!! Tips! please.

Så blått är flott. Mer läckra blåa nyanser
kommer här.

Underbar färg...






Ska dessutom måla trätrallen på balkongen som är stor i ljusare nyans. Ljusgrått/vitt.
Lasyr eller täckande?
Måste få tips och idéer om det också. Tak finns, skyddar något mot snö och regn.
Kan inget om vad som håller och är lämpligt utomhus..så alla tips är välkomna.
Puss o kram ❤️

6 kommentarer:

  1. Vackert med blått. Går igenom detsamma som dig. Livet är tufft just nu. /Catrin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kämpigt..men snart vänder det hoppas jag, jag vet det. Så fort man får sitt och fixa med.
      ❤️

      Radera
  2. Pure & Original har två varianter Fresco och Marrakech - fantastisk färg :) kolla vår instagram gislavedsgolvbelaggning
    Härlig inspiration hos dig
    Lycka till med nya lägenheten
    Caroline

    SvaraRadera
  3. Kram! Hoppas flytten snart är över så du kan börja på nytt!
    Marie i Gbg

    SvaraRadera