Sidor

tisdag 11 augusti 2015

Hej...

...busisar.
Är dagen bra?
Så vad gör ni?
Medan regnet snattrat på rutan så har jag mest kopplat av. Mår sådär idag.
Mest varvat ner i min säng med ett gäng tidningar. 

Fyller huvudet med inspiration, både med kläder och inredning.
Ute efter en lång höstkappa. 
Gärna modell oversize. 
Grå eller mörk beige, kamel. 
Till det kostymsbrallor. 
Har så många så jag glömmer bort hur många och var alla byxor är. 
Ja var alla boots kläder, skor, scarfsar är. Försökt hänga i färg..så gott det går.
Sicka I lands problem. 
Usch nu skäms jag...
Jag har faktiskt skänk massor, flera säckar med kläder när jag flyttade.
Så jag hoppas några får nytta av mina kläder och skor. Nånstans.
En del med prislapparna kvar. 
Jajamän. Sån är jag.

Nu har jag bäddat rent och fräscht med lakan från
Lite "smuts" rosa påslakan i mjukaste Egyptisk Bomull.


Är väldigt nöjd med min blåa fondvägg.
Makes me happy.
Sängbordet är också från Zebra C.
Änvänder det jämt. Framför tvn, i sängen..på balkongen.

Print från Desenio.se http://desenio.se/sv/artiklar/prints-posters/index.html

Frukost/lunch mys in bed. Läckra tjej målningen i olja från Kattis Palmnäs.
Lampa från Modesto.se
Och givetvis Kartell..Kartell.
Kram på Er❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar