Sidor

söndag 13 september 2015

Hello...

...sunday. Happy sunday.
Har Ni det bra? Fin helg?
Jag har haft en helt underbar helg.

I fredags såldes huset...äntligen. 
Skönt att lämna det bakom sig. 
Fix med städfirma är det enda som ska ordnas nu. Skönt.
Annars träffade dom nya ägarna till huset på förmiddagen i fredags, sedan fika med Pia. Min busiga vän.
Sedan träffade jag mamsen och papsen lite hastigt.
Efter det läkarbesök...sånt som måste göras men är mindre kul..
Dusch och iväg på trevlig tjejmiddag.
Jättegod mat och underbart sällskap.
Massa skratt och tokheter. Galenpannor hela högen. Haha.
Lördagen gick i mer lugn takt.
Igår ordnade jag middag här hemma. Mysigt. Super soft lördag.

Söndagen, idag, började med ont i leder, rygg och nacke. Aj...
Så tänkte jag skulle göra lite övningar innan jag ska iväg på nästa uppdrag, fika med söt vän. Därefter middag borta igen...fullt upp med andra ord.
Men allt i min takt. Inget stress.❤️

My home. Kudde med tyg från Svenskt Tenn från @oakyislandinterior gå in på Instagram Tips! Och följ deras sida.
Massa doftljus i fina färger står här hemma från Bridgewater Candle.
Som jag skrivit tidigare så går en summa av försäljningen av ljusen till barn i nöd.
Målning har jag gjort. Lampa från Åhléns.
På väg på middag..nej jag är inte kissnödig..så varför jag står så här har jag inte en aning om. Hihi.
Kvasten mellan benen...! Ska inte till Blåkulla. Blommor till värdinnan däremot.
Fredagens fest hos Pia med sköna brudar. Pia korkar upp Cava.
Och självklart massa pussfoton...smack!
Mat mat mat...Love it.
Massa plockmat.

Mums... Tack Pia❤️

Ett hett...kallt tips till er. Har ni testat denna dryck? Iskaffe från Löfbergs.
Sååå gott. Finns i två smaker.
Ha en skön söndag. Kram på Er.


2 kommentarer: