Sidor

fredag 10 februari 2017

Hello..

...alla glada.
Idag fredag igen. 
Inne i februari.
Känner ni nån vårkänsla?
Jag längtar och känner..mums.
Tänk bara tänk när man kan sitta på balkongen.
Gud vad jag längtar.

Jag måste verkligen be om ursäkt, men varit kass på att skriva.
Det kommer och går.

Men nu är jag på G igen.
Så mycket som hänt.
Allt är också hur jag mår och känner.
I veckan har jag varit på sjukhuset.
Gjort det som måste göras ....urk på burk.
Blivit omhändertagen av bästa finaste sköterskorna och läkarna.
Känner mig glad över att bo just här som har bra sjukhus som också har så underbar personal.
Blir på riktig rörd över deras sätt att ta hand om mig som patient.
Sötisar..tack.

Nu njuter vi av fredagen och helgen.
Givetvis mello imorgon.
Med mello girls här hemma.

Annars träffat vänner, fikat..ätit sushi mums..varit på turné till Ikea, tränat..men oxå mått lite dåligt.
Eller väldigt så. Har ju mina dagar. Ont, menieres.
Men lämnar det..
Ser framåt och är såå galet positiv.

Haft sonen Erik och hans tjej här på middag.
Härligt.
Ja det har rullat på..verkligen.
Går i ett.

Nu fredag...
Kramas..glöm inte det.❤️
 

Mina godingar..bara Edvin som saknas. 
Men tänker på honom ständigt..min "minsting".
Som är over there.
 

Ta hand om varann.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar