Sidor

torsdag 20 november 2014

Nu...

...jäklar i min lilla låda. Nu ska här målas.
Evas kreativitet bör komma ut.
Tycker vi har fixat massor i huset med trappan som nu är ljus ljus grå, och mitt älskade rum..suck❤ 
Walk in closet...vilket det inte är!
Fel. Ett mer dressingroom på 25 kvm.
Om jag är nöjd?
Gissa?
Kommer ligga på big mattan mediterar köra yoga.. Sen ställa mig framför big spegeln och spänna mig. Haha..(det var ett skämt) hmm.
Nä, nu har det voltat i huvudet tror jag.
Men man får väl säga och berätta om man är nöjd eller hur. 

Kommer ladda med några flaskor Cava och ha en riktigt "inflyttningsfest" med bästa brudarna där vi kan chilla och njuta av my room. 
Slänga oss på mattan och puffen och tända massa massa ljus och lyssna på soft musik. Låter väl bra?

Och nu nästa grej..fram med penseln. Japp. Här ska målas. I svart. 
Nr 82 valde jag. 

L´authentique kritfärg är en vattenbaserad mineralfärg. Kan användas på väggar och möbler.
Kritfärgen räcker till ca 8-10 kvm per liter.
Måla med en roller eller pensel. 
Med roller blir det ett matt och jämnt intryck medans med en borste får du fram en mer ojämn yta som ger en rustik känsla av kritfärgen.
Glöm inte sandpappra möbeln något innan sen måla två lager med pensel. Kan fås i 1L, 2,5L samt 5L. Torkar snabbt. Hur bra som helst.
Och finns i butiken i Karlsborg och på deras nätbutik
..mängder med goa färger. 
Gå in och kika!! 
Ni vet väl att finaste lampan av dun som hänger så ståtligt i my dressingroom kommer därifrån också. 
Så jäkla snygg. Jag tror jag är kär..❤


Jag kommer måla ett bord och en trappstege bl.a.. har jag väl börjat går jag säkert loss på fler grejer. O jaa!

Ses. Mer bilder kommer...kram.

I samarbete med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar