Sidor

tisdag 5 maj 2015

Så...

...här känner jag..
Trots jobbiga hinder i livet som en skilsmässa så får man fortsätta kämpa. Se ljuset i tunneln.

Nu ser jag fram emot min lägenhet. 
Att få inreda och fixa till den precis som Jag vill ha den. Har mängder av idéer.
Kan ligga långt in på natten och bara grubbla fundera hur det kommer vara, se ut. Och hur jag kommer må förstårs.
Men som sagt idéer har jag gott om.
Bra hallförvaringar tex.
Snygg gavel till säng är en önskan. 
Inte klädd som varit inne så länge nu utan rustikt trägavel, Artwood har bla. Läckert som sjutton.

Mjuka mattor som livar upp och värmer lägenheten. 
Mycket färg i kuddar mattor handdukar.
Absolut inget svart-vitt hem. 
Inte min grej alls. Helt ute. Nix!
Även om mina väggar är kritvita så in med färg. Stora tavelväggar. 
Massor av speglar...

Sen kommer den stora frågan om vilka köksstolar och bord? Jag är storm förtjust i svarta Y stolen design H Wegner med armstöd nu. Till det ett svart runt bord i mitt lilla kök. Ja jag vet inte. Svart bord iallafall.
Jag letar som en galning på nätet.
Har ni idéer och vet var man får tag i läckra stolar, bord, serveringsvagn (vill ha)..hellånga "hotellgardiner" och annat smått o gott så maila gärna mig.
Förslag tas emot gääärna.

Bilder lånade från nätet.
PS nu bara 3 veckor kvar...sen mitt egna lilla krypin.
Vi hörs och ses. Kram
❤️

Trägavlar.
Hellånga gardiner från tak till golv ett måste..
..och äkta mattor.



Bra förvaring, korgar och annat.
Speglar..så snyggt.
Thorn eller Y stolen. Snyyygg!!
Massor av tavlor. Högt och lågt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar