Sidor

torsdag 4 maj 2017

Hej...

...igen.
Vilket härligt väder vi har nu.
Inget att klaga på alls.
Självklart blir det mycket häng på in uteplats.
Drar ner markisen då solen står som högst på himlen.
Och passar på så ofta jag kan att ligga i soffan och njuta av grönskan och värmen.
Har äntligen tvättat mina fönster så nu ser man ut också även om man sitter inne..hehe.
Det är väl nackdelen då med stark sol. 
Allt damm man ser.
Jag hatar damm...urk. 
Så jag går med dammvippa ständigt.

Ja vi är nog många som gärna håller oss ute mer än inne om möjligheterna finns just nu.
Alla uteserveringar är knökfulla i stan.
Igår var det knappt att vi fick plats jag och Pia.
Men sen högg vi en plats och höll på att svettas ihjäl. Men jag klagar inte.

Idag har jag varit effektiv.
Varit här och där och dessutom tvättat.
Ska unna mig en kopp te och varva ner lite.
Imorgon är det fredag igen.
Inga planer. Får se vad som händer. 
Första helgen på väldigt länge då jag inte är uppbokad på någonting. 
Skönt det också.
Nåt som är säkert är att det kommer bli mycket utomhus aktiviteter iallafall.
Aktiviteter och aktiviteter..men häng ute iallafall.

Ha en skön fortsatt dag.
Njut så gott ni kan.
Och glöm föralldel inte att kramas...(blink).
❤️
 

Bilder från min uteplats.
Här spenderas många många timmar kan jag säga. 
Mitt extra rum med lärkträd på golvet.
Mjukt och gott att gå på.
Jag har dessutom ingen insyn direkt att prata om så ligga och sola i bara...trosor funkar.
 

Lampan från Fatboy är kanonbra. Laddas med sladd och lyser i flera timmar. Kvällar och nätter.
 

 

 

Jag hoppa på trenden med skrynklig linneduk på köksbordet.
Hmm..ja den får ligga ett tag. Ska känna på saken.
Taklampa är från https://www.thesofastore.se/
Vit kudde från Ceannis och vita krukor från dbkd.
 


 

Ska byta ut komattan till en stor kritvit rya jag har köpt. Ska bara...
Golvlampa från The Sofa Store.
Målning av lilla mig.
 

Soffbord och ask av marmor också från 
The Sofa Store.

Många kuddar blir det.
 

Hello..ses snart igen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar