Sidor

onsdag 2 mars 2011

Jag..

..kan inte påstå att jag är i topp skick just nu. Igår som sagt vid bio fick jag gå hem. Var helt knäckt på kvällen Tog en sömntablett. Gick direkt för att sova. Vakna ändå utvilad o ganska pigg. Men nä det känns inte som jag idag. Det yrar och håller på i örat. Hoppas nu verkligen att det inte är dåt skov på gång. När inte medicinerna hjälper...då blir jag orolig. Suck. Men jag är ändå varit i gång i dag. Varit på möte med teknik gänget från Stockholm på kontoret. Ätit lunch..jag har varit som "vanligt". Nu när jag kommit hem känner jag mig inte alls bra. Hoppas det släpper snart. Hoppas hoppas. Ska tömma upp ett varmt bad och koppla av i.
Det är vår ute. Just nu när klockan är snart 18. Underbart. Kände för att ta på mig något "lättare" när det var så skönt ute. Och mina nya fina stövlar. Här står jag idag, trött men ifart till jobbet. Kunde ju ha sett lite gladare ut. Hej på Er. Vi ses snart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar