Sidor

fredag 24 augusti 2012

Så..

..var det dags för fredag igen. Fångarna på fortet på tvn och just nu en stor kopp te. Kan inte leva utan mitt kvälls te, favoriten Kusmi i alla goda smaker. Mm me like. Framför allt nu när det börjar bli kallare och mörkare ute. Höst alltså.
Tack snälla goa blogg vänner för era fina kommentarer i förra inlägget.
Vill inte prata eller skriva nåt mer om det just nu.
Lite bilder från tv rummet här på fredagen. Tavlan i mitten har jag gjort..
Jag är fullständigt ludd tokig som ni kanske vet sen tidigare. Och älskar Lisa Bengtsson fina tax kuddar. Finns oxå som tavlor.
Andra kuddar från Missoni och Mimou.
Ha en skön fredag kväll. Kram på er.

4 kommentarer:

  1. Mimou älskar jag också, färgerna är så fina i deras tyger! Trevlig vana med kvällste! Hade jag förr men nu på fredagskvällen är det vin:) kram fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir gärna vin här också.. Sen te. Eller vise verse.
      Kram

      Radera
  2. Så fint i ert vardagsrum! Underbara fönster!
    Snygga kuddar, gillade taxen :)
    Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja det blir mycket ljus insläpp. Visst är tax kudden fin.
      Kram

      Radera