Sidor

lördag 25 augusti 2012

Skönt..

...väder är lika med grillning. Jag fixar tillbehören och mr fixar köttet. Så är det väl hemma hos er också. Mannen grillar. Det är liksom hans grej. Jag gör det aldrig. Mmm. Inte min grej liksom.
Nåväl, dagens inköp. Som jag har trånat efter stoora kuddar. 50x90. Överallt på Mallorca hade de såna på hotellen. Plus en i vanlig storlek. Och nu börjar det dyka upp på nyare hotell här hemma också. När vi var på hotellet i Falkenberg bl.a.
Så nu gjorde jag slag i saken. Köpte
på Jysk. Dun, erbjudande om man köpte två. Köpte givetvis örngott med som ska sättas på. Sen kommer vi sova som kung och drottning.
Gillar att bulla upp med många kuddar.
Det kommer bli perfekt.
Nu ska jag läsa bloggar på ipaden och
slappa innan mat och annat inför kvällen. Trötttt..zzzz.
Och vet ni var jag befinner mig?.. På balkongen förstårs.
Ses snart igen.

4 kommentarer:

  1. Hej där;) underbart med stora kuddar, vi blev så sugna när vi bodde på ett hotell i Paris, att vi inte heller kunde släppa tanken, nu har vi oxå två stora i sängen;) hihi Önskar dig en fin kväll. Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul. Verkar komma stort. På jysk var det nästan slut.
      Kram på dig

      Radera
  2. Härliga kuddar, vi har sådana på Mallorca! Så mysigt med grillning, mums! Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Gillar dina mönstrade kuddar också. Har sökt något liknande men förgäves. Var har du köpt dina? /Kristina

    SvaraRadera