Sidor

lördag 29 december 2012

Tog..

..mig i kragen och följde med grabbarna bus på after work i går kväll. Trots ett illamående och annat. Måste få i mig lite mat näring. Mysigt.
Sen hem sova.
Min nya Spira fick invigas, blus alltså.
Och min favorit kappa i ull från Spanska Massimo Dutti. Lite militärisk med alla guld knappar. Gillar!!
Angående guld har jag mer o mer fallit för guld smycken. Använder mitt fina halsband från Dyrberg/Kern jag fått av snälla bror för några år sen.
Med guld färgad klocka..så blir det så fint. Och givetvis guld örhängar. Såå fint! Och mina Circle of trust byxor med hängslen.. "det hänger nåt på sidorna"..sa brorsan hihi!!!
Nu vila framför dumburken, nån film med familjen.
Kram kram

Oj oj vad mycket ego bilder det blev. Håll för ögonen eller kolla. Upp till Er.
Söta Edvin kramar mammsen. Mina lovely pojkar. ❤❤❤❤













9 kommentarer:

  1. Jättefina bilder på dig! Snygg blus!
    Å vilket mysigt kort på dig och sonen, kram Suss

    SvaraRadera
  2. Så fin du är och vad mysigt med en kram av sonen
    Hoppas du mår bättre nu!
    Gott slut!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Så fine bilder og så pene du og sønnen din er ! Godt nytt år !

    SvaraRadera
  4. Ja, så finfina bilder på dig och din blus tokgillade jag!:)
    Hoppas att du mår bättre idag!
    Kram på dig!
    Jenny

    SvaraRadera
  5. Jag tittar gärna! Du är alltid så snygg och inspirerande! Ha det gott på årets sista timmar och det nya årets spännande första!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. hello lovely you!

    Blir så glad av dina inlägg ;)

    Vill önska dig ett underbart nytt år, ett härligt 2013!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
  7. Fina du! Vilken underbar kappa! Jag önskar dig ett fint nytt år! Stor kram!

    SvaraRadera
  8. Gud vilken fin bild på dig och sonen!!!! sen är ju du snygg som vanligt! blusen gillar jag skarpt. kappan påminner om min nya och den gillar jag också:) Ha ett fint slut och ett gott nytt fina bloggvän! Kram Nilla

    SvaraRadera