Sidor

måndag 11 mars 2013

Just..

..nu idag väntas läkarbesök. Ryggen ni vet. Örat skapligt. Har mina krämpor.
Tack för att ni stöttar och läser om mig i mina ibland uur tråååkiga inlägg. Jäsp!!
Låter som en gammal kärring.
Tänk mina föräldrar i 80 årsålder är pigga som 30 åringar. Klagar aldrig. Ute och cyklar går flera km varje dag!
Är aktiva i massa föreningar, spelar teater, spelar kort varje vecka med ett gäng och kalas och fester i massor. Otroligt när man tänker på det. Inte illa.
Nu ska de bygga ut deras hus!!.. otroligt. Ett stort fint inglasad rum med sköna snygga möbler. Mammsen har inredningsintresse och hänger med i allt. Sport, musik kändis skvaller.

Och då lilla jag hälften så gammal typ är skör som ett blad och matt, trött, ont och... ja ni vet.

Vad vill jag säga med detta nu då..?
Jo jag längtar så jag blir tokig efter lite värme. En hotell tripp till Götet snart.
Så man kan sitta på nån uteservering och strosa i mysiga Göteborg.
Eventuellt Stockholm i helgen. Får se.
Jag som ständigt är hemma behöver verkligen komma bort och se andra vyer när jag mår okey. Ger en positiv känsla. Som är så viktigt.
Och vi reser bort ofta. Hotellmys hör och var. Underbart. Visst har jag mått skit kass men då är det bara att knalla till hotellet och lägga sig.
Nej jag gillar att resa. Ligga på hotell.
Och givetvis äta gott.
Sen om nån "liten" påse råka hamna med hem är det bara ett plus. Ni känner mig!!

Bild från sköna Göteborg som är favorit staden för nån vecka sen. Inne på Casa Linné. Nu trillar det väl in massa vår nytt.

Hemma här denna ljuvliga soliga morgon i matsalen och hall. Så fint när solen skiner in. Om man inte kollar in rutorna. Ah så skitiga.

Kram på Er. Nya inlägg Instagram. evalevabo..dont miss..






2 kommentarer:

  1. härliga föräldrar:) Handlar mest om inställning, har själv flera diskbråck, fibromyalgi, trasig nackkota, yrsel osv. Att ta mig varje dag (eller de dagar jag kan stå upp) till mitt jobb, 25 % numera, gör MASSOR för humöret och självkänslan:) Sen när jag kommer hem blir jag liggande flera timmar men känner mig Glad i huvet. Ha så bra det går! /Sofie

    SvaraRadera
  2. Hoppas läkarbesöket var givande och att ryggen blir bra! Härligt pigga föräldrar du har! =)

    Ha en fortsatt fin kväll!

    Annelie

    SvaraRadera