Sidor

lördag 2 mars 2013

Lördag..

..eftermiddag. Vi tar det väldigt lugnt.
Varit på vår lördags rutt på stan för lite kaffe intag.
Standard varje lördag..om jag inte mår kass vill säga.
Annars tycker vi det är mysigt, på stans finaste kafé. Varje lördag. Jag och mannen. Ibland är barnen med. Avkoppling och lite lördags lyx.

Annars tv idag. Andra chansen idag, mellon. Har ni tröttnat?
Inte jag.. Eller jo faktiskt lite.
Hoppas nu att nån tjej går vidare. Annars nästan bara karlar med. Lite tråkigt.

Just nu är jag i liggande ställning i vardagsrums soffan.
Lyssnar på Louis Amstrong. Finaste låten av de alla "What a wonderful world".
Gillar jazz soul lugn soft musik.
Klassisk. Lyssnar på Monica Zetterlund,, Frank Sinatra, Nat King Cole mfl. Gillar!

Ett tagens tips. Handcream Ldb. Äpple doft. För alla torra handsingar nu när det är kallt. Underbar doft.
Jag måste creama in mig ständigt.
Jag har riktig torr hud.
Ansiktet, händerna.
Feta goa creamer ett måste. Olja till ansiktet. Hatar när det stramar och känns torrt. Nix. Så ett tjockt lager av olja o creamer under natten.

Ses snart. Ha det fint.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar