Sidor

tisdag 15 april 2014

Underbar..

...solig dag. Jag inser verkligen att fönstren måste rengöras nu. Så fint med solljus men ack så tråkigt att se damm och smuts. 
Inte för att jag INTE håller efter här hemma. Jag skulle lätt kunna dammsuga  2 gånger om dagen..
Städmani visst. Men ryggen säger annat. Och verkligheten. 
Det är inget man behöver göra punkt slut.
Men fönstren, måste snart ringa fönsterputs firma. Aldrig putsat själv och kommer definitivt inte börja med det nu. Vad kan vi ha..35-40 nånting. Så hjälp behövs. Help!

Påsk pyntar ni mycket? Jag har bara min ägg på bordet och fortfarande mina vide.
Och fjädrarna. Thats it.
Jo ja några påskliljor står i kruka i köket. Lite gult som lyser upp. Alltid nåt.
Ha en fin dag.
Hörs och ses. Kram på Er.


2 kommentarer:

  1. For en nydelig stue du har. 😊 Jeg pynter svært lite til påske, noen gule tulipaner og et par egg er alt her i huset.

    Klem fra Kari

    SvaraRadera