Sidor

tisdag 22 juli 2014

Efter...

...några mysiga dagar jag och Edvin är vi hemma igen. 
Borta bra.. men åh vad jag är "hemma kär". Så är det bara. Bra är väl det. Borta bra men hemma bäst.

Mått bra. Kopplat av. Badat. Shoppat. Strosat. Ätit gott. Bara myst. 
Bara jag och yngsta sonen. Så mysigt.
Första natten på SAS Radisson. Mysigt rum. Bra frukost. Varmt ute. Bara softat.

Sen på Posthotellet Clarion bredvid. 
Helt underbart. Stora panoramafönster Hela rummet igenom. Fick ett kanon rum.
Absolut ett av de finaste.
Bad pool längst upp. Super fräscht. Riktigt lyx rum.
Jag och mannen bodde där när det öppnades. Helt annorlunda rum. Fint snyggt. Nybyggt. 
Men detta rum var så häftigt. Nästan längst upp. Helt nytt. 
Jag som är både höjd rädd och hiss rädd tyckte det inte var några problem. 
Pool området längst upp, så fräscht. 
Handla shoppa gjorde vi ju förstårs också. 
Men framför allt bara var ihop jag och sonen. Åt massa gott. Mös. Lugnt.

Så mysigt att passa på så länge de vill. Satt i baren på kvällarna. Edvin fick goda alkoholfria drinkar medans mamsen tog nåt glas vitt, och rose.
Prata skrattade umgicks. Bara han och jag.
Så så mysigt. Gäller att passa på. 
Så länge de vill. 
Tack Edvin för en mys pys lugn avkopplande resa. Så mysigt vi haft.
Sånt man aldrig glömmer. Förhoppningsvis inte han heller. Minnen, mys, bad, mat, shopping.
Men nu hemma. Trött!! Kram på Er.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar