Sidor

torsdag 17 juli 2014

En dag..

...som bara rusat förbi. Har mest legat i fruktansvärd migrän och på min spikmatta. Eländigt. Hela j-a dagen. Ahh!

Men sen var jag bara tvungen att ta mig ut. En fika på stan med ena sonen. 
Friskt luft och bara avkoppling.
Och apropå avkoppling så drar jag några dagar till Gbg på söndag. 
Bara va. Hotell. Shopping.
Ibland behövs det. Bara va ensam koppla av. Hur skönt låter inte det. Spa hotell.

Så här mysigt fixar jag till det på balkongen. Hur mysigt som helst. 
Efter att ha sovit bort hela dagen nästan så är jag rätt pigg nu. Men kommer lägga mig snart... men som alltid musik i lurarna soft, romantiskt, mys musik. Somnar gott till det.
Ha en fin kväll. Löve 
Eva
Ses.
Glöm inte följ mig på instagram evalevabo. Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar