Sidor

fredag 1 augusti 2014

My girls..

...på stan lunch häromdagen. 
Tack älskade vänner för att Ni finns.
Prat om allt mellan himmel och gjord och..bara va. Inget tillgjort. 
Inget krusidulligt. Ja, ni fattar.
Uppskattar att bara ha mina tjej vänner. Löve you so much. 
Vi kan skratta, gråta prata..om allt. 
Då menar jag allt..heller hur Jessica.(Haha) 
Och alla andra fina tjejer.
My girls.
Sofia tack för mys pys ute sist. Betyder Allt! Verkligen. Allt!!!
Så, nog med beröm!!
Ni får inte bli högfärdiga. 
Håll Er på vanlig nivå nu. (Fniss igen)
Jag vill tacka Regina Gräns för super duper fina smycket. www.reginagrans.se. Älskar det så jag blir alldeles till mig i trasorna. 
Jag säger bara....
LOVE & PEACE. ❤❤❤❤






2 kommentarer:

  1. …hej fina! Blev så glad att du kikade in hos mig <3

    Toppen med vänner, vad gjorde man utan dom!! Fina bilder och tänkvärda ord som alltid.

    Må så gott!

    KRAM

    SvaraRadera