Sidor

lördag 8 november 2014

Känslan..

...av att bo på hotell. "Krispiga" vita lakan med riktig lyx känsla. Ni vet. 
Fräscht, ljust och lakan som är mjuka som...siden. Stort like !! på det.
Nu har jag bäddat rent med underbara kritvita lakan, örngott från helt ljuvliga
som levererar de mest finaste lakan jag vet. Dessa vita i Egyptisk bomull.
Lyx på hög nivå. 
Går inte beskriva måste upplevas.
Inte bara det. 
Nåt jag önskat mig länge..
en sängbricka i vitt..förstårs.
Stabilt och väldigt välgjort. Inget raggligt som välter så fort man rör sig.
Jag älskar att ligga och mysa med god frukost lääänge i sängen.
Så ni kan tänka Er hur glad jag blev av fina bordet från samma ställe




Finaste frukostbordet. Kommer används flitigt.
En budda håller koll på familjen.

Stora pläden är från Modernwool. Handgjord från USA i mjukaste ull. 
Borden från Kartell.
Kakelugnen tänds när vintern närmar sig.
Tavlan i mitten har jag målat.

Mitt sovrum är viktigaste rummet i hela huset...av alla 9 rum.
Så för mig är det väldigt viktigt att det ska vara snyggt fräscht och alltid bäddat med finaste lakanen, påslakan och örngott.
Det ska vara rent enkelt och ljust.
I fönstren hänger täckande vita..vad annars, rullgardiner. 
Framför vår kontinentalsäng i vitt så finns mjuk riktig tjock matta i ull.

Nästa gång bäddas det rent med rutiga fina lakan. Så himla snygga.

I samarbete med
Gå in på hemsidan för att se var ditt närmsta återförsäljnings ställe finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar