Sidor

söndag 16 november 2014

Skam..

...den som ger sig. Nu har vi renoverat trappan och jag har så smått tagit tag i mitt rum på 25 kvm.
Yes, tanken är nån form av walk in closet och avkopplingsrum där jag kan göra min yoga och rygg kropps övningar.

Har beställt en big rya matta från Ellos och en stor spegel 180 cm hög från Jysk. Beställnings varor. 
Annars kanske nån fotpall till snurrfotöljen. 
Fotpallar har jag redan. Möbler finns.
Jag får flytta runt på möbler och tavlor.
Kuddar har jag massssor!! 
Kan ha en stor kudd hörna vid kakelugnen. Jippi!
Sen massa tända lyktor och ljus,

Stoltast av allt i rummet är jag för urfina Eos lampan av fjädrar (ej levande djur måste tilläggas viktigt)
Den kommer från mysiga butiken nära mig Modesto. 
Butiken ligger i Karlsborg och har allt från kläder, ljus, smycken..skor... inredning..allt..nästan. 
Till och med färg!!
Ni ska få senare vad jag kommer måla. Det kommer bli spännande. Jag lovar.

Snygg hemsida med nät shop förstårs.
Jag kan verkligen rekommendera denna fina butik. Underbar service, tack Jenny, och sköna prylar och kläder.

Visst är den läcker. Jag kommer visa i dagsljus. Nu mörknar det redan 16.. !!
Men imorgon fler bilder.

I samarbete med http://www.modesto.se/
Klädstället från Mio och skinn från Mio.
Som ner ser finns det massa yta att inreda. En lounge soffa kanske..!?

4 kommentarer:

  1. Man herre jisses så fina utrymmen du har. PASSAR JU PERFEKT FÖR YOGA... Kraaaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kommer bli ett avkopplingsrum/dressingroom Evas rum med andra ord.
      Tack
      Kram ❤

      Radera
  2. den fjäderlampan är sagolik. jag älskar älskar den! önskar mig den i julklapp! =)

    SvaraRadera
  3. Visst är den. Tror ta mig tusan den finaste taklampa jag sett. Så nöjd.❤

    SvaraRadera