Sidor

fredag 8 april 2016

Helg..

...fredag och en stundande resa väntar.
Men goa vänner. 
Håller på att både tvätta och packa.
Som de flesta tjejer så plockar man ner mer i väskan än man ens hinner plocka upp på hotellet..
Hmmm..men när man står framför spegeln och velar och har bytt om ungefär 10 ggr så blir det ungefär det man hade sist. Favoriterna ni vet. 

Och skor ska vi inte prata om..lika bra att plocka ner ett gäng. Man vet ju aldrig. Hinner ändra sig där också några gånger.

Ja oavsett så kommer det superkul.
Vi detta tjejgäng har hållt ihop så länge jag kan minnas. Och vi har verkligen alltid så roligt ihop..
Tänk vad sånt heelar en. Skratt prat och träff med dom bästa. Gör underverk för kropp och själ.

Annars som sagt en ganska lugn dag. Laddar batterierna med fika med bästa mamma och pappa medans jag fixar med lite annat.

Imorgon fyller min lille kille hela 17 år.
Vår underbara Edvin.
Känns som det var igår som han "skutta" ut ur magen.
Planerat snitt 10.15 på förmiddagen.
Gick som en dans..ungefär. Hihi.
Världens goding. 
Enklare bäbis får man leta efter.
Alltid lugn jollra glad sov från dag ett i sin säng.
Ja jösses..dom har varit olika våra killar i sättet.

Nu ingen större skillnad men då..när de var mindre.
Erik speedad fullt ös och föräldrar som var genom trötta efter allt spring efter denna gosse.
Medans då Edvin bara satt kika sa inte mycket..och ja..väldigt sällan grät. Lugn och harmonisk.
Grattis min älskade Edvin..
Älskar Dig sååå otroligt mycket.
Min älskade unge.
Kalas för dig fixar jag när jag kommer hem..tillsammans med din mormor och morfar och brorsan Erik.




Nu fortsätta packa..och självklart tar jag med mina lurar från

Laddningsbara i 8 timmar..inga sladdar. Dessutom snygga.
Glöm inte bort att ni med min bloggkod Eva16
Så får ni nu 15% rabatt på valfria lurar från


Ha en underbar fredag. Puss och kram till Er från mig denna dag.



Fredag...och härlig helg väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar