Sidor

torsdag 4 augusti 2016

Hello...

...alla glada.
Har ni det bra?
Det har jag det verkligen.
Och har haft några härliga dagar med nära och kära.

Vill tacka alla snälla goa som uppvaktat mig på min födelsedag.
Tusen tack.

Att fylla år nu är inget..speciellt. 
Men så klart man blir glad när vänner kommer ihåg. Och skickar kort, paket, sms, hurrarop.
Tacksam och glad.

Vädret har visat sin fina sida till. 
Ljuvligt och lagom varmt.
Först igår började det vräka ner.
Men vad gör det när man sitter och myser under tak.
Skålat i bubbel och ätit god mat i flera dagar...med dom man gillar allra mest.

Tanken var att jag skulle vara på resande fot under fler dagar. Men pga väder och ett viktigt möte så knallade jag hem.
Måste ju vattna blommorna..haha..och tvätta.

Snart drar..vi..iväg igen. Ska bli mysigt.
Sedan väntar några helger i vänners glada lag.
"Brukar" ha sommarbjudningar med mat, mingel och dryck.
Likaså detta år.
Förra året hade jag inflyttningsfest/sommarfest under 3 helger i rad. Vid denna tid. 
Roligt att ställa till med partaj.
Så självklart blir det samma nu.
Längtar redan.

Puss och kram. Ta hand om varann❤️

Här kommer några..dåliga suddiga bilder. Kass fokus..Men ändå...tanken bakom bilden som räknas.

Blev firad dagen innan jag fyllde.
Paket, bubbel och mys. Tack.

Många fina paket...denna tavlan gjorde att jag började gråta. Blev rörd och glad. Från yngsta sonen Edvin.
Räcker med att jag läser texten igen som kommer tårarna...
 
 
Edvin och Eriks tjej Sofia. Sötisar.
 

Älskade "kisande" pojkar. Älskar Er. Mina fina söner.
 

På resande fot...en mamma som blivit ett år äldre. Men känner mig som typ 33...fniss.
 

 

Regnskurar. Men vilken tur att man kan sitta under tak då. Huvudsaken det är ljummet och skönt.
 

Mat mat och åter mat...
 

..och pussar och kramar från alla håll och kanter från dom jag gillar så mycket.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar