Sidor

tisdag 6 september 2016

Älskade..

..kära vänner, ja alla Ni som är här inne och läser

Vad har hänt sen sist då?
Jag har haft en rolig helg. 
Enormt kul.
Låter, ser ut som jag skriver i repris och kopierar samma text ständigt. 
Självklar inte hehe..nej.

Efter att jag hjälpt äldsta sonen att flytta tillsammans med hans tjej så vart det fredag. 
Veckan går snabbt.

Och fredag är för mig är att träffa mina busiga fina vänner. Kan lika gärna sova men nu var vi ihop.
Jösses vad kul vi hade i fredags.
Har nåt i Skövde som heter Allsång.
Och som det låter... massa allsång, musik, dans. 
Ett tjejgäng på 13. 
Ni kan tänka Er själv. Massa folk.
Det tjattrades och sjöngs högt.

Jag var hes innan efter en långdragen förkylning som nu låter det som jag är i målbrottet..galet, börjar det bli förresten.p
Tror minsann att min onda leder och ryggont försvann fullständigt..just i helgen. Kom tillbaka dagen efter. Hmm..
Dans är tydligen väldigt bra för kroppen.
Bra träning.
Dessutom om man står och balanserar på borden också. 
Vad säger ni brudar? Galen rolig helg. Men alla godingar. Mina älskade vänner.

Sedan haft middagar här 2 dagar i rad. 
Stått i köket och kockat, dukat, diskat. 
Och om igen.
Träffat min bror som varit här..denna helg också, från Stockholm.
Haft ett gäng brudar här. 
Ej dock samtidigt med min bror. Nix. 
Brodern och min mam o pap var här.
Sonen, yngsta var här hela dagen igår. 
Mysig mor och son dag.

Och ja, jag är hes hostig forfarande. 
Låter förskräcklig.

Massage och träning yoga har stått på programmet.
Idag startade kören, sången äntligen igång igen.
Vi har otroligt roligt. 
Härligt gäng. Super gäng.
Blir alldeles euforisk i kroppen.
Get en sån energi och jag blir så glad.
Älskar att sjunga.

Gjort, som jag skrivit tidigare, i alla tider. 
Stans luciatåg, musikaler, olika "pop" grupper med mera. Jadå. Sjungt in demo, varit på radio...med meta.
Alltid hållt igång med sången.
Japp här kommer en hög med bilder.
Lite suddiga. Lite flummiga.
Men otroligt mycket kärlek och lycka bakom.

Kram och puss på Er alla.
Glöm inte att visa varann all uppskattning och kärlek. Nu och här.
❤️

Helt underbara dagar. Varma sensommardagar. 
 

Ja är otroligt mycket min uteplats. 
Mitt "rum" säger jag, där vi alltid sitter i/på.
Mitt tredje rum i lägenheten.
 

Love..min uteplats. Kudde från Day home.
 

Min lilla uteplats. Golv i lärkträd.
 

Ser solnedgången från balkongen. Med en filt runt axlarna eller kofta sitter vi ute länge. Myser som sjutton här.
 

Smutsiga rutor men vad gör det när solen är framme. Tvätta fönster får vi göra sedan.
Ingen panik.
 

 

Mina balkonglådor. Blivit.."lovad" att dessa växter ska hålla sig länge. 
Ända in runt vinter och jul. 
Så det håller jag tummarna på.
 

Stark sol trots att vi är inne i september. Helt ljuvligt.
Som jag skrivit tidigare. Nu börjar min årstid. 
Gillar hösten. Kram.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar