Sidor

torsdag 1 september 2016

Flyttat..

..helt färdig. 
Trots att jag inte burit så tunga saker. 
Men ändå. 
Ett gäng timmar och med värk i kroppen innan så känns det som en ordentlig utmaning.
Flyttat ja..

Nu är det inte jag.
Nej min äldsta son Erik med fina flickvännen Sofia.
Läcker lägenhet. 
Superkul. Gläds med dom.
Känslan, lyckan. Underbart. 
Allt gott önskar jag Er mina små pluttar. 
Älskar Er.

Vi har iallafall Erik, Sofia, Sofias föräldrar, jag och Edvin och naturligtvis Eriks syster Lina med pojkvän flyttat.
 Ja ju fler ju bättre.
Alla får konka och slita lite. 
En låda hit några kuddar dit. Lampor med mera med mera.

Mycket grejer blir det iallafall och flera timmar.
Tackar för kaffet och det goda till kaffet.
Tror aldrig att kaffet smakar så gott som när man är lite svettig och för "jobba" lite för gottigheterna. Mums. Slurp.
Hembakat och choklad. Gott.

Nu hemma precis och som ett gympass in i duschen. 
Imorgon fredag igen.
Nya roliga saker kommer hända.
Ser framemot allt.
Nu vila. 

Haft menieres i några dagar och har en hosta som inte vill släppa.
Men klagar inte.
Nej ne ne..inte jag inte.
Lite krämpor hit och dit.
Ni vet vad jag förespråkar..Ja lycka. 
Njut här och nu.
Ta vara på varann. 
Kramas lite extra för imorgon är det fredag.
Puss och kram❤️

Underbara september. Mys för fullt. 
Älskar denna årstid. Ljumna dagar och massa ljus. 
Hem ljuva hem.
 
 
Fikat, ätit..hunnit med mycket under veckan trots eländiga menieres och förkylning som aldrig vill skäppa. Blir bra..träffat mina nära och kära.
 

Härliga ungar. Underbar bild då Erik spänner muskler medans lillebrorsan undra vad som händer under Eriks arm och Sofia ser stolt på sin pojkväns biceps..haha.
Min fina pojkvän...tänker hon..haha
 

Kommer bli så snyggt. Deras lägenhet är så läcker. Nyrenoverad. Kanske skulle byta ned dom...hmm.
 

Oja..komattan det första på plats. Naturligtvis.
 
 
Ja. Kommer bli kanon. 
Så stolt och glad mamma till Er mina underbara pojkar. Mina söner.
Erik du är fantastisk. Jobbar sliter varje dag. 
All lycka nu till Er mina gullisar Sofia och Erik.
Jag är enormt stolt mamma till Er Edvin och Erik.
❤️
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar