Sidor

onsdag 26 oktober 2016

Hej..

..på Er.
Är ju inte den som klagar i första taget.
Men får man lov att göra det ibland?
Isåfall sträcker jag upp handen nu, hela näven.
Hatar att vara sjuk och ligga utslagen. 
Rödmosig i ansiktet. 
Fryser och är varm om vartannat.
Feber som kommer och går.
Och när man tror att den är borta ja då kommer den igen. Bara sådär.
Vare sig förkyld eller hostig utan bara.."bara" feber och ont i kroppen, huvudet.
Men det försvinner väl tills jag gifter mig..haha..
Den har man ju hört förr.

Testar med ingefära, citron, blåbär och massa annat nyttigt. Smoothies är min grej.

Imorgon ska jag vara på fötterna igen..kanske redan ikväll. Känns som man sovit bort 2 dagar.
Vill gå ut och gå ta långpromenader och träna.
Vara som vanligt. 
Men nu gäller alvedon och en kopp te. 
Bara att gilla läget. Ta det lugnt och vila.
Tända lite ljus och mysa in sig så gott det går under en filt.

Hör av mig mer framöver. Förstårs.
Har mer roliga grejer som kommer framöver.
Mer repotage och skojiga saker.
Berättar mer sedan..
Som jag skrivit så kommer mitt hem och mina tankar angående inredning snart i mitten av november. 
Lovar berätta när och var. I vilken tidning.
Sedan ytterligare nåt roligt i december. 
Men som sagt. Berättar senare.

Nu som sagt dags för mer te..sprutar ur öronen snart och en alvedon.
Pussa och krama varann lite extra. 
Det är ju ändå onsdag...
Kram❤️
 

Tända ljus och smoothie.
 
 

Mängder med frukt, ingefära och annat nyttigt. 
Här ska jag mota Olle i grind (talesätt om nu ni inte visste det).
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar