Sidor

söndag 12 mars 2017

Hej..

...igen.
Här har jag eländig hosta och heshet som håller i sig men men.
Det går väl över vad det lider.
Jag är glad ändå.
Kunde vara värre.

Så..titta ni på mellofinalen?
Tyckte det var många bra låtar denna gång.
Men hade lovat mig själv att Om Owe Törnqvist hade vunnit Aldrig mer se spektaklet.
Så himla bra att inte den låten gick och vann då..hehe.

Har mest kurerat mig men också varit ute i vårvärmen.
Helt underbart.
En behövlig promenad idag.
Fika med några vänner.
Gjort vissa ärenden.
Fyllt på kylen.
Ungefär så.

Även igår hade jag och göra då jag var tvungen fixa ny telefon grr. Arggg.
Jaja. Nu är det fixat. 
Tog himla tid för mig att ordna med appar och allt runt omkring telefonen igår. Stort suck.
Blir arg när jag tänker på allt...hmm.

Släpp det nu Eva..Ja jag lovar. Eller..?

Jo apropå mello så tyckte jag "nog" låten var bra som vann.
Men...inte min favvo.
Tyckte om Wiktoria. 
Men som sagt många bra. 
En låt som sitter är Benjamins låt.

Nu kom jag på att jag glömt köpa hostmedicin.
Hostar så magmusklerna får jobba hårt.
Får ta köpa medicin imorgon.
Skallebäng nu och allmänt trött.
Kort inlägg denna söndag.
Ha en skön kväll.
Ta hand om Era nära och kära.
Kramis.
❤️
 

Mitt stökiga sovrum. Ska vara så.
 
 
Grabbarna bus, sönerna i ram. Och solen skiner in.
 

Börjar alltid dagen med vatten med citron och sedan nån form av smoothie. Som här spenat, kiwi, kokosmjölk, lime och naturell yoghurt. Mums.
 

Blått blått och en ljuvlig dag. Fina dagar.
Och nästa vecka blir det definitivt balkonghäng på min uteplats. Här ska fixas fint. 
Ska tydligen bli kanonväder. Underbart.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar