Sidor

söndag 17 februari 2013

Lagom..

..slapp söndag. Kollar dum burken nu. Jamie lagar mat och jag blir såå hungrig.
Alla dessa mat program. Det börjar kurra i magen.

Dagens tips. Doftljus päron/jasmin från Lagerhaus. 39 kr för 45 timmar.
Har tänt hallon i samma lilla burk nu. Lovely.
Och apropå ljus så har jag/vi Ittalas ljushållare ovanför öppna spisen.
Köpt 2 nya frostade. Fina enkla. Inget krussidulligt. Gillar jag.
I en annan liten Ittala skål har jag flingsalt. Skulle vilja ha den fina stora blomster vasen från samma ställe.
Den stora varianten. Så himla fin.
Nåt att önska sig när man fyller år, kanske.

Ha en mysig söndag. Avslutar nu. Örat "håller på". Inte bra.
Ses snart igen.








4 kommentarer:

  1. Slapparsöndag - bäst! Jag har just sett klart Pluras Kök och vill flytta till Spanien.

    Ljus kan man aldrig ha för många av. Måste ladda upp!

    Ha en skön kväll!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag vill oxå flytta.. Hihi
      Ha en skön dag.
      Kram

      Radera
  2. Ittala e fint men säger som Tomas o Simon! Ta bort i-märket! Blir liksom ännu vackrare då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej! Jag tycker märket är fint. Ska vara kvar tycker jag.
      Ha det fint.

      Radera