Sidor

lördag 16 februari 2013

Oj..

..vilken dag. Sov till...mmm. Vill inte ens säga när..usch fy. Så jag kan sova. Lätt 10-12 timmar.
Onormalt kanske. Men jag kräver mycket sömn. Gick iallafall en promenad framåt eftermiddagen. Gott. Luft.
För ny nalkas.. mello. Jippi. I am en riktigt schlagernörd. Som ni vet.
Ikväll inga direkt bra artister. Men kul ändå.
Just nu sitter jag framför brasan. I siden pyjamas.
Badat bubbel. Inte druckit bubbel..dock. Idag blir det citronvatten. Bästa som finns. eller med gurka i oxå gott.
Varmt skönt vatten för ryggen.
Mannen lagat kyckling i ugn. Och en dunder sås. Jag har en duktig kock hemma. En egen Moberg.
Fixar alltid fin maten på helgerna. Jag ordna salladen. Standard ! Med granat äpple ost solrosfrön och annat. Blir bra.

Nä nu väntar maten..framför tvn.
Snart om några dagar kommer Erik hem. Längtar så efter stora sonen.
Snorklat, safari, oj vad mycket han fått se. Imorgon fiske tur. Ska bli kul att se alla bilder. Mycket fattigdom på flera ställen men otrolig miljö. Spännande.







2 kommentarer:

  1. Eva!!nu är du med bland favoritbloggarna, ser ut som om vi gillar lite same,same...
    ha en fin söndag
    Annette

    SvaraRadera