Sidor

onsdag 22 maj 2013

Så..

..hur har ni det där ute..i världen.
Har ju faktiskt läsare från runt om på vårt klot. Otroligt.

Just nu sitter jag och slö tittar på film på tvn med Kevin Costner och super-alltid-fräscha Jennifer Aniston.
Hur lyckas hon?
Och alltid lika charmiga snygga Kevin.
I Hollywood måste antagligen alla vara snygga och vältränade. Självklart.
Dessa två underbara skådespelare är inget undantag.

Fått mycket respons både för och nackdelar angående mitt utalande om Mio butiken. Mio möbelbutik.
Och jag står givetvis fast vid vad jag tycker. Ingen ändring.
Inget konstigt i det.
Finns så många andra butiker att shoppa ifrån. Mängder. En i mängden alltså. Handlat från nätbutiker bla. Funkat så bra.
Sällan missnöjd.

Sanningen ska fram från mig, en kund som är mycket missnöjd.
En gång är ingen gång, men flera gånger..
Slut pratat om det just nu.
Men hör gärna av Er om vad ni tycker.
Vi har ändå kan jag tycka stor erfarenhet av att handla möbler då vi gjorde det mycket under en tid vid inflyttning. Handla väldigt mycket för att fylla alla rum med prylar och möbler.

Så jämför ju givetvis med andra butiker.
Hård konkursens.
Noggranna kunder.
Som jag.
Inget konstigt.
Möbler är dyra. Inget köp och släng.
Så är det.

Några dagens bilder. Bl.a. från Instagram.

Många varma kramar från mig, Eva.










4 kommentarer:

  1. Älskar träskor! Din var riktigt fina!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Vackra citroner gula! Härliga foton på ditt fina hem!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. vart kommer glas-ljustaken som man står på ditt köksbord?


    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anonym. Oj gammal inte en susning. Säkert.. 10 år.
      Kram på dig.

      Radera