Sidor

torsdag 2 maj 2013

Vakna...

..i ottan. Bläddrad och kollat kläder.
Vill som alltid ha mycket och förnya garderoben.
En favorit butik på nätet är Brandgarden.
Snygga grejer fån Rare. Snyggaste blusarna från Nolita... vill ha alla!
Och fräscha toppar från Leon och Harper.
Sommarens sandaler gärna glittriga och då gärna i guld och bronze här från Malene Birger och sköna "bara hoppa i tofflor" från Marenas.
Har ett par vita som jag kommer använda flitigt både till jeans byxor och lång kjol/klänning.
För det är sommarens skönaste plagg, också. Som förra året.
Långa kjolar och lååångaa kläänningar. Super snyggt.

Hörs att jag längtar efter sommarens sköna kläder va?

Just nu letar jag kritvita byxor. Gillar J Fours byxor. Har dom i jeans. Lagom höga i midjan.
Får inte sitta för lågt. Usch.
Annars älskar jag mina Circle of trust i jeans färg. Kanske sånna i vita?? Den lite högre modellen. Hängslena kan man plocka bort.
Please byxor har jag så pass många så inga mer av den modellen nu.
Nån som har några tips? Gillar lite gubbiga lite häng. Lagom häng. Inte tajta.
Det har jag redan flera par. Sitter som klister på kroppen. Känner inte för det nu.

H&M eller Zara kanske har några snygga??

Jag letar vidare.

Kram på Er
























3 kommentarer:

  1. Oj, her var det mye fristende! Vakre klær du viser, Eva!

    Håper du har gode dager!

    Klem,
    AW

    SvaraRadera
  2. Vårshopping! Å vad kul!

    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Det var mycket snyggt på en och samma gång! Är också på jakt efter ett par snygga vita byxor och just det ja, högre midja ska det vara för min del också!
    Ha det gott!
    Kram Helen

    SvaraRadera