Sidor

onsdag 26 februari 2014

Älskade..

...bloggisar och alla vänner som kikar in här. 
Åh bara tvungen att skriva lite. Måste. Ursäkta mitt avbrott men tror att jag är på G igen. I'm back...tror jag.
Det är så skönt att få skriva av sig lite. Viktigt. Därför.
Veckorna har varit hektiska. På mitt sätt. Mycket. Rörigt. Fullt upp minst sagt.

Men nu skiner solen längre och vi får alla vitaminer som vi behöver ute.
Träffat mina älskade vänner under några dagar. Lunch och fredagsmys med andra.
Dessa lite " suddiga" bilder är från en skön fredag med bästa vänner. 
Jösses vad ni betyder mycket. 
You know. I love you. Lite engelska så här på onsdags kvällen.

Annat Nytt är att Vi, vårt hus, är med i nya veckans Kök & Bad från Leva & Bo som ges ut av Expressen. 
Stora badrummet på övervåningen. Reportage av fina Anna Trulsen och duktiga fotografen Carina Olander. 
Som ni alla bloggare borde känna till nu vid det här laget. Duktiga tjejer. Och inte minst vilken viktresa Anna gjort som gått ner runt 20 kilo. Oj. Kika in på hennes blogg.
Bra gjort Anna. Nåväl..
En tjock tidning ni inrednings intresserade kan unna Er tycker jag...dessutom är ju vi med. Bara det. Hihi.

Ha det fint. Kram













2 kommentarer: