Sidor

torsdag 6 februari 2014

Japp..

..nu är den gossiga tjocka ull pläden här. Har Large storlek. Finns massa fina saker. 
Gå in på hemsidan Modernwool.com och kika på alla fina grejer. Även på Instagram finns det massa fina bilder på @modernwool eller så kolla på #modernwool. Fina inspirationsbilder.

Passa på att beställ det du önskar med fin fina Rabatten jag ger Er nu 25 % och fri frakt. 
När du klickat på vad du vill ha gå vidare skriv in koden EvaSweden så dras rabatten av i slutet. Allt är i 100 % ull och handgjort. 
(25% off and free shipping with  EvaSweden on order.)
Jag är så nöjd och lovar Er att den kommer användas flitigt här hemma. 
Passar perfekt in i alla rum och i alla soffor. Vi får nog dra lott eller sätta upp ett schema över vem som ska ha den. 
Haha. Risken är väl att alla drar i den. 
Jag beställde som sagt Large och storlek står angivet på hemsidan. 

Idag har jag varit hos läkaren och tagit borrelia prov igen. Uppföljning. Vi får se vad det visar. Genom trött. Sitter med en stor kopp kanel te och givetvis med fina pläden och ska ta och läsa Plazainteriör tänkt jag mig. Köpt färskt bröd från bageriet. Mums så gott. Skulle kunna leva på smörgås och te tror jag.

Ha en fin dag.
Eva





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar