Sidor

lördag 17 januari 2015

Formex...

...och Stockholm för hela slanten med min vän Pia.
Några sköna mysiga dagar. Med avkoppling och mat, dryck och massa prat och skratt.. som alltid.
Rena hälsokuren för mig. Tack Pia.

Träffade brorsan som bor i Sthlm när vi kom upp. Tog en snabbfika och snattrade lite om julen som varit.

Sen då Formex.
Så kul att träffa några bloggare och leverantörer som jag har viss samarbete med. Tack alla. 
Och så kul att träffa söta Victoria Skoglund från Zetas trädgård.
Många, tyvärr missa jag.
Tiden gick så fort. Och man hinner inte med allt på en dag. Omöjligt.
Pia och jag på hugget. Mina häng brallor från Vintage by fe. Sköna dojor med guldkedjor från Koah.
Ljus i mängder !! köpte vi hem. Visar när de kommer i nästa vecka.
Blev snygg och fixad i håret.
Fick super snyggt extra hår av söta 
Terece Almering som driver företaget
Endlesshair.se 
Instagram @terecealmering
Inte nog med det. Många järn i elden denna brud...
Har också företaget www.loveforever.se
Instagram där @loveforeverchic
Läckra kläder och snyggt hår. 
Vad kan man mer begära?
Hela kittet liksom...hihi
Extra hår lätt som en plätt att sätta dit. Clipps. Blandas med mitt egna ganska långa hår. Men här med lockar och mer volym.

Tack Terece.❤
Här min "följeslagare" och lovely vän Pia med fina Terece. Duktig företagare.
Glöm inte gå in och kika på alla snygga kläder www.loveforever.se

Ikväll lördag en luuuugn kväll med vänner Stefan och Sanna. Alltid lika mysigt att träffas. Nu hopp i badet.

Ses hörs.
Kram❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar