Sidor

måndag 19 januari 2015

Tänk..

...vad glad man blir när man "tjänar" pengar.
Fantastiskt. Att man kan göra det va..?!?
Mannen skakar på huvudet och skrattar.
Var som snabbast i köpcentrumet i stan i knappt en timma och kom hem med massa fina kassar.
"Tjänande" åtminstone 1500-2000:-!! 
Oj, gratis pengar liksom haha!

Lång stickad klänning för 49:-.. otroligt! Kostat 400:-..Va 49:- ?!? Otroligt. Klassisk snygg. Köper fler imorgon i andra färger. Snygg maffig halsduk skarfs i blått o rött.. för ingenting.

Fin snygg mössa i mohair halva priset.
Dessa godingar som satt som ett smäck i läder 75%... nästan gratis. Funkar hela vår sommar. Snygga boots. Kloss klack. Sköna. Underbara.
Blusar...
Finaste ring från Dyrberg & Kern. 
Läckert guld halsband.
Och läcker blus från Sixty Days, lång läcker kjol från Rabens Saloner som jag trånat efter länge.. länge. 
Lång kjol tuff till sandaler eller de nya bootsen. Klippt kantad längst ner i olika längder.
Så himla snygg.

Och tänk vad pengar jag tjänat.. Haha
Imorgon ska jag kika på en klocka som jag trånat efter länge på 75% rabatt.

Jag menar det är ju nu man ska handla.. Spara tjäna pengar.
Kram på Er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar