Sidor

fredag 24 juli 2015

Zebra Collection..

...om Ni inte hört talas om detta sovrumsmärke så är det Konstigt!

Jag har fått iordning så fruktansvärt bra. Trivs som fisken i vattnet.
För mig är sovrummet nummer Ett.
Har skönaste kontinentalsäng med bästa hårdhet för min rygg. Dessutom tempurmadrasser på det.

Mjukaste kuddar av Merino ull från Royal Dream som anpassar sig till kroppsvärmen. 
Mycket skönt för onda nackar o leder. Och jag kan lova att de är värda varenda krona. 
Investering för liv och hälsa.
Sist men viktigast kanske. 
Lyxiga lakan givetvis från 

Har alltid deras fina sortiment i min bädd.
Finns snygga lakan, överkast, möbler..allt du vill ha till Ditt sovrum.

Läcker lampa från Modesto.
En butik nära mig som har allt inom mode, inredning what ever..
www.modesto.se
Fin målning av Kattis Palmnäs💕❤️💛💙
Lampa och bord från Kartell.

Lite nytt från min lya i dag.
Puss på Er. Njut av livet❤️❤️

Ni vet väl att blått i ett sovrum betyder god sömn..och annat..💙

Zebra Collection.
Fjäderlampa från Modesto.❤️
Massor av kuddar och sköna pläden från Modernwool. ❤️💛

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar