Sidor

måndag 14 december 2015

Hej sötisar...

...efter en tuff vecka på många sätt somna jag framför tvn och ska snabbt göra en vändning till sköna sängen för att koppla av på riktigt.

En otrolig trötthet i kroppen.
Körsång och fullt upp med mitt vardagliga liv. Och lite till.

Hoppas på att denna vecka blir lugn och skön precis så jag vill ha det för att må bra.
Tänkte hinna med ett kort men kärleksfullt inlägg för att önska Er en trevlig tredje advent och ge Er alla extra styrka och glädje inför kommande vecka.

Nu inte många dagar kvar till jul.
För mig blir det slå in klappar och lacka, gör jag alltid. Göra klart det mesta..allt för att inte stressa med alla andra stadsbor de sista dagarna.
Nej tack. 
Glad om jag slipper.
Träning ska jag försöka hinna med också och självklart umgås med mina fina vänner och familj, mina söner mfl.

En relativ tidig morgon i staden idag. Tyst och tomt innan butikerna öppnades.

Ljus i mitt hus...

Trött som en...hund drar jag mig nu mot sängen..

Massa kramar och pussar till Er❤️
Var rädda om varann...alltid.❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar