Sidor

onsdag 18 maj 2016

Kära..

..läsare.
Nu är jag äntligen klar inför plåtningen imorgon.
Fix..trött.

Nu tar jag mig en runda, springa. Rensa. Frisk luft.
Fått på mig mina illrosa Adidas i mån om att jag fixar längre sträcka..hmm.

Och givetvis mina sköna nätta lurar som inte syns, lurar från Sudio. Självklar rosa också. Syns dock ändå.
Laddningsbara perfekta.
Har större varianter. Rosa..japp. Förstårs.
Men dessa är super.

Okey. Ett snabbt inlägg.
Mer om plåtning och vilken tidning det gäller får ni veta längre framöver.

Nu..ut och spring Eva..
Ses...puss och kram❤️


 



 


2 kommentarer:

  1. Snygga byxor o tröja, finns dem att få tag på tro?
    // Bella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj..nja förra årets byxor från Lindex o tröja från ..nån butik i Gbg. Sååå ja. Då vet du. Kram😊

      Radera