Sidor

tisdag 24 maj 2016

Kom...

...hem från ett yogapass och simning alldeles nyss.
Känner mig mör och trött i kroppen.
Dags att smörja den med några koppar te. Hihi.
Och käka nåt naturligtvis.

Det är kvavt och varmt ute. Inte mig emot. Blir det åska eller inte...
Ner med markisen och fönster och dörr öppen.
Härligt.
Doftar blommor och nyklippt gräs.
Lite senare iväg på möte.

Innan det en dammsugningen och lite puts hemma. Pollen säger jag bara..suck.
Jag är inte allergisk men det gula "pulvret" följer en ända in till köket, sovrum. Torka torka. 
Damma damma.

Mitt sovrum....har jag nämt att jag är nöjd med färgen?

Kikar i de nya böckerna från
 
 ...medans jag slurpar kaffe.
Mycket bra boktips för er som är intresserade av bubbel, vin och mat.
 

Har ni testat nya smaken från 
Mums. Godisförrådet påfyllt..för ett tag.
Persika, choklad och lakrids.
Perfekt gebort present. Lyxiga burkar i olika storlekar.
 

Underbart på min uteplats idag.
Härliga sköna dagar....förutom att man får torka bordet hundra gånger från pollen..grr..
 

Puss och kram från mig denna tisdag.
Ta hand om varann...❤️
Följ mig gärna på Instagram evalevabo där jag ger inredningstips.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar