Sidor

torsdag 2 juni 2016

Man..

..är inte mer än människa.
Har haft några stressiga dagar. Fysiskt, psykiskt..
Ahh..blir så trött. Matt, får ont, mår dåligt.
Vill verkligen inte prata/skriva om nått eller något här nu. Gjort det tidigare och känner att det tar sån kraft.
Nu är det klart. Färdigt. I'm done.

Ni ska alla veta att jag mår bra..på riktigt. 
Rent psykiskt. Men som jag sagt det ena tar stryk av det andra. Jag lämnar det nu.
Såpass personligt och känslosamt.
Jag önskar bara att Alla kunde må bra. Ha det bra. 
Ta vara på livets stunder. Leva här och nu. 
Och..ta vara på varann. 

Jag har verkligen tagit vara på det fina vädert iallafall och njutit av bästa sällskap. 
Mys, mat..härliga kvällar när man suttit länge på min uteplats. Bästa balkongen i hela stan, typ.
Tack alla som gör mig glad och förgyller min vardag.

Självklart tränat, cyklat, simmat i veckan. 
Stretchat och fokuserat på kropp och själ.
Tack alla ni för otrolig feedback, hurrarop, pussar och kramar, sms och mess till mig.
Blir alldeles rörd och tårögd. Gråter och skrattar om vartannat.
Är tacksam och glad...trots allt.
Det ligger liksom i min natur haha..
Jag bara är sån. Jag Är glad, positiv.

Imorgon fredag..igen. Thjo.. Och student i Skövde.
Minns det som igår när jag hissa min studentmössa..ett tags sen..men det känns som det var igår. 
Eller hmm ja.
Nu ska vi inte haka upp oss på tid och år.
Ålder är bara en siffra. Och jag känner mig som..32 typ hihi. Ok....35 då.
Gååå och lägg dig nu Eva, tänker ni.. Nu spårar hon ut totalt..ha.
Sån är jag.

Älskade vänner imorgon 30 grader, vilket studentväder.
Grattis alla fina studenter. Vilken lycka. 
Önskar alla en lycklig framtid. Alla.
Som alltid..så krama pussa varann. Visa, tyck om.
Njut av att du finns här och nu.
Puss❤️..från mig.
 

Lite vad som hänt sen sist. Fina Åsa.

Underbara Pia...som ni säkert känner igen nu. Alltid vid min sida. Nästan..haha..

Pia djurvän nummer ett med ett gäng doggar.
Figo fatta nog inte det här med selfie..men Imbra. Kolla hur fotogenigue hon är.
 

Många hundrar och människor på min uteplats. 
Så ofta som går.
 
 
Promenader och åter promenader, ett evigt gående. Så skönt. Älskar långa långa fläktande kjolar. Me and My outfit.
 

Nu ligger jag på min uteplats i min soffa och skriver till er. Denna dag, ljummet i luften. 
En tuff dag på många sätt. 
Men just nu en positiv känsla. Många roliga grejer händer inför helgen. Ni ska få hänga med..promise.
 

Mina lampor på balkongen. Lyser av solceller. 
Perfekt dessa dagar då jag har sol från 13-21.00. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar