Sidor

söndag 8 januari 2017

Just..

...nu sitter jag och är så himla mätt.
Varför...?
Ätit största salladen i världshistorien gjord av kyckling, couscous, avokado, festaost
o massa annat.
Till det fröknäcke...phu.
Sällan men händer då man hamnar i matkoma.
Känner ni igen det?
Ja..vid julbordet. 
Sen ska ändå choklad och desserter in...efter julbordet.
Nä nu får det bli smoothie i några dagar.

Avslutar med två muggar te.
Ja antingen gäller soffläge eller en promenad.
Men nä faktiskt..promenad i några minus med blåst och är inte att tänka på. 
Dessutom svart ute.
Gillas inte.
Väljer att mysa framför tvn med stor filt.
Och nån bra film.
Sen att jag som så ofta somnar framför tvn händer mer och mer..känner du igen dig S? 
Hehe..

Haft trevlig mysig urskön helg.
Träffat dom som inspirerar mig, som guidar mig, som finns hos mig när det behövs.
Tex när Jag behöver prata.
Måste prata av mig och "rensa".
Tusen tack och miljoner kramar för att ni är just ni och finns i mitt liv.

Glöm aldrig bort att Våga..gör det Du känner är rätt här och nu. 
För stunden. 
Om det blir fel får framtiden utvisa det.
Avslutar mitt blogginlägg för idag just så.

Massa kramar från mig till Er.
Glöm inte att kramas lite extra..på riktigt idag denna söndag.
Och till dig min älskade son Erik..lycka till imorgon.
Nya äventyr för dig.
Studier i Göteborg. 
All lycka. 
Känner och vet att det kommer bli kanon min älskade son. 
Och Edvin..jag vet ju att du läser min blogg, Fb och IG. Tänker på dig vareviga dag.
Vet att du har det bäst kanon där. 
Over there..
Jag älskar Er mina fina söner.

Nu avslutar jag kvällen med mer te..phu..och några godisar sen film...
Hjärta till Er..
❤️

Kan inte låta bli..men nu längtar jag mycket efter vår och sommar.
 

 

Och att hänga på min uteplats.
 

Men nu är nu..och visst är det mysigt att mojsa in sig riktigt hemma när det är minusgrader ute.
 
 

 

Även en kväll sent ute känns skönt när snön knastrar
under skosulorna.

 
 
Träffade fina Sara i helgen. Massa prat och skratt.
Och massa kloka ord på vägen.
 

Var på "vårt" nya ställe i stan. Den lilla krogen.
 

Kan verkligen rekommenderas om ni hamnar i min stad. Känns lite Åre över stället..åtminstone vintertid.
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar